Thursday, November 8, 2012

Δεν θα έχουμε λεφτά τον Δεκέμβριο;;;;;;



Χάι, τα Highlights αυτών που άκουσα σήμερα… 

1. Δεν θα έχουμε λεφτά τον Δεκέμβριο, είπε αυτός ο κύριος, ο μπαμπούλας. Οϊμέ

Χαλόου έννεν αστείο πλέον… που να φας την γλώσσα σου, βρες κάτι καινούργιο (τ'άκουσα στο αυτοκίνητο πίνοντας καφέ και μου στάθηκε η γουλιά)

Ο σύντροφος μου αγόρασε 10 κουτιά μακαρόνια για τους χαλεπούς καιρούς που έρχονται.  Έχουμε επίσης 5-6 κουτιά χυμού ντομάτας κ σήμερα θα του ζητήσω να πάρει 20 κουτιά zwan corned beef. Παρεμπιπτόντως, νόμιζα ότι είχαν καταργηθεί αυτά ώσπου μια μέρα είχε φέρει και φτιάξαμε μακαρόνια με λαχανικά και corned beef!!!  Δεν περιγράφεται!!! Μου λέτε αν θέλετε την συνταγή!!! 

2. Τα έκαναν θάλασσα οι άλλοι αλλά εμείς μπορούμε καλύτερα… btw, ποιοι εν οι άλλοι? Αφού από το 60 εν οι ίδιοι…

3. Εν οι ξένοι που φταίουν που τους πληρώνουμε… α, και οι πολιτικοί προσφυγές… (ατάκα registered στον Mr. Κουλίας με copy wrights), σίγουρα!!!! κ αν δεν ήταν αυτοί, οι τράπεζες δεν θα αγόραζαν τα μπαγιάτικα ομόλογα.

4. Η μακαρίου ετέζαρεν… κόψε και άλλα να δούμε τι άλλο θα τεζάρει . Την CYTA πουλάτε την του Σιακόλα τουλάχιστον. 

5. Η νέα λίστα Λαγκάρντ up-to-date, λένε. Άραγε είμαι κ εγώ μέσα… άραγε από που ψωνίζει η ψιλόλιγνη κυρία? 

6. Γνωστός Κύπριος, πρωταγωνιστής του jet set κ του life&style το έριξε στον κοέλιο, μπουσκάλια και δεν συμμαζεύεται… ίσως τον δούμε και με dreadlocks  σύντομα,  ya man …get up, stand up, so now you see the light

7. Νέο στέκι στην παλιά Λευκωσία κάπου εκεί στην οδό Ερμού με δημιουργούς τους άλλοτε λάτρεις του facecontrol των prive party και του “…έχετε κράτηση? ” (λάμνε ρώτα). 
Αυτοί  λοιπόν έκαναν διπλή στροφή «300» μοιρών με σκοπό να μαζέψουν Λευκωσιάτισσες νέο-μποέμισσες, πρώην φανατικές του Zoo Lounge και των Louboutin, κουλτουριάρηδες και όχι μόνο (πήγα και εγώ και μου άρεσε αλήθεια – τα τραπεζάκια τύπου γλάστρα σας θυμίζουν κάτι? Ο Νικόλας? Μόνο την Νόρα δεν είδα.) Αμ ai 2σινικαλ???

Τι να μαγειρέψω σήμερα… μανιτάρια πλευρώτους, διάβασα ότι είναι πολύ καλή πηγή πρωτεΐνης και βοηθούν στον μεταβολισμό. 
...ίσως πάλι, ίσως πάω ταξίδι

No comments:

Post a Comment