Thursday, October 13, 2011

Ποδήλατα εν δράσει, Λευκωσία? Τι ώρα?



Στους ρυθμούς του αστερισμού της Χελώνας... 
Ακόμη ένα παράδειγμα ερασιτεχνισμού; Έλλειψη επαγγελματισμού; 

"Στους δρόμους των δήμων από τον ερχόμενο μήνα 29 σταθμοί και 349 ποδήλατα", "Σε πειραματική εφαρμογή το νέο σύστημα ενοικίασης ποδηλάτων". Αυτά αναφέρονται σε δημοσίευμα του Φιλελεύθερου ένα χρόνο πίσω


Χάρηκα λοιπόν και εγώ ότι επιτέλους, θα έχουμε κάτι καλό για την ποιότητα ζωής του πολίτη, ότι θα πηγαίνω βόλτες τα απογεύματα με το ποδήλατο (παρεμπιπτόντως βαριέμαι το γυμναστήριο, είμαι λάτρης της πιο δημιουργικής άσκησης, της δράσης και αυτό εφαρμόζω). Το είπα σ' ένα φίλο μου με ενθουσιασμό και στόμφο «ναι θα πηγαίνουμε» είπε (κάνουμε και άλλα sports μαζί).


Τέλος πάντων, ήρθε ο άλλος μήνας και τίποτα, παίρνω τότε τηλέφωνο στον Δήμο Αγλατζιάς και μου λέει ο γραμματέας, «Σε 2 εβδομάδες θα είναι έτοιμα», «Ωραία, ευχαριστώ» λέω εγώ, κλείνω. Παίρνω τον φίλο μου, «Σε 2 εβδομάδες», του λέω. Περνούν οι 2 εβδομάδες, ….περνά ένας χρόνος χωρίς αποτέλεσμα, αποφάσισα λοιπόν να ξαναπάρω αφού τόσο η Δήμαρχος Λευκωσίας (κατά τα άλλα συμπαθέστατη) όσο και οι άλλοι Δήμαρχοι το δήλωναν κατά καιρούς με περηφάνια. Είχε λέει πρόβλημα με τον προμηθευτή, μετά άλλαξε το σύστημα πληρωμών των καρτών και έπρεπε να επανασχεδιαστεί.


Και αναρωτιέμαι εγώ με το απλό μυαλό μου, αυτό το έργο δεν έχει αρχή και τέλος; Επανασχεδιασμός, κωλυσιεργία, με τα λίγα που ξέρω στα οικονομικά, όλα αυτά δεν προϋποθέτουν αύξηση του κόστους;


Αγαπητοί υπεύθυνοι, αυτά λέγονται «Κακός Προγραμματισμός». Πώς ακριβώς ορίζεται ο ερχόμενος μήνας δηλαδή; Με ποιο ημερολογιακό σύστημα; Του πλανήτη Αχαπαρίδης; Αν πριν ένα ολόκληρο χρόνο υπήρχε καθυστέρηση τώρα τι υπάρχει;  Είναι εντελώς εκτός χρονοδιαγράμματος …αν υπάρχει (Χρονοδιάγραμμα? Google it).


Τελικά, αποφάσισα σήμερα να ξαναπάρω τηλέφωνο, έτσι, περισσότερο από περιέργεια αφού το ενδιαφέρον μου πλέον έχει μετατραπεί σε κάτι άλλο που μάλλον ανήκει στο είδος της αδιαφορίας (εν τζιεν να σπάσει το πλάσμα). Με σύνδεσαν λέει με τον υπεύθυνο διαχείρισης του έργου, κάποιο κύριο Δράκο. Με μεγάλη λοιπόν έκπληξη από μέρους μου και χαρά μαζί με δόση υπερηφάνειας από μέρους του συνομιλητή μου, μου ανέφερε ότι είναι υπεύθυνος του έργου για τους 5 δήμους εδώ και είκοσι μέρες (και καλά μετά από τόσο καιρό τώρα θυμήθηκαν). Θα γίνουν λέει εγκαίνια στις 26 Οκτωβρίου!!!! Εδώ θα ήθελα να αναφωνήσω με ενθουσιασμό Ole!!!!! Ζήτω!!!!


Ε μα φυσικά, αφού τώρα έχουμε εκλογές και έχει φτάσει ο κόμπος στο χτένι... Θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί για κατανάλωση.


Ένιωσα την ανάγκη να μοιραστώ αυτή την κατάσταση για να επισημάνω ότι το σύστημα είναι βραδύ (στους ρυθμούς του αστερισμού της Χελώνας). Πρόοδος, αποτελεσματική παραγωγικότητα, χρησιμοποίηση πόρων, προγραμματισμός… Google it………………. υπάρχουν οι ιδέες, καλές, δημιουργικές φτάνει να αξιοποιηθούν σωστά.  


6 comments:

  1. Εγώ, όπως κι εσύ, πιστεύω ότι αυτή τη φορά θα γίνουν όλα σωστά και στην ώρα τους!

    Αλλά, θύμισέ μου, για ποιο (ή για ποιό απ'όλα) θέμα μιλούσαμε...?

    S) (=stupid smile)

    ReplyDelete
  2. Το εύχομαι! Το θέμα ήταν τα ποδήλατα στην αστική μας ζωή. Το γενικότερο θέμα είναι οι δύσκαμπτες διαδικασίες του συστήματος. Ποιος νοιάζεται όμως, σάμπως και θα λύσει τα προβλήματα των ανθρώπων... λες?

    Τώρα που μπήκε το νερό στ’ αυλάκι, πάμε για ορθοπεταλιές?

    ReplyDelete
  3. pantws extes itan na tsillisw 3 mitshious me podilata. les...?

    ReplyDelete
  4. Αγαπητέ φίλε,
    Χαίρομαι για το ενδιαφέρον που δείχνεις για το σύστημα μας.
    Η εισαγωγή ενός τόσο πολύπλοκου και συστήματος από το εξωτερικό δυστυχώς προκαλεί αναβολές και προβλήματα. Έχεις δίκαιο να μέμφεσαι την καθυστέρηση αλλά σε παρακαλώ να μας πιστώσεις για την προσπάθεια να ξεπεράσουμε προβλήματα πέραν από τον έλεγχο μας, Έχεις δίκαιο η Δήμαρχος που σου ανάφερε τα προβλήματα με τις πιστωτικές κάρτες και την αλλαγή την τελευταία στιγμή των προδιαγραφών ασφάλειας των visa και MasterCard. Αυτό σήμαινε μεγάλη καθυστέρηση στην πιστοποίηση νέου αναγνώστη κάρτας και στην συγγραφή νέων πρωτοκόλλων ασφάλειας. Είμαι στην διάθεση σου και προσωπικά να συζητήσουμε όλα όσα θέτεις για την διαχείριση του project και σε προσκαλώ στα εγκαίνια αύριο στην Λεωφ. Κερύνειας στην Αγλαντζιά να τα πούμε και από κοντά ή να μου τηλεφωνήσεις στον δήμο όποτε θέλεις.
    Σε ευχαριστώ
    Χάρης Τσαγγαρίδης
    Δημοτικός Γραμματέας Αγλαντζιας

    ReplyDelete
  5. Χαίρομαι και εγώ που είχατε την υπομονή να διαβάσετε το άρθρο μου και σας ευχαριστώ. Έχω δει τα ποδήλατα, όντος είναι εκεί!!!

    Ωστόσο, το άρθρο αυτό είχε σκοπό να προβληματίσει και να δώσει έμφαση στις αργές διαδικασίες τόσο του δημοσίου όσο και του ευρύτερου χώρου του. Αντιλαμβάνομαι τα θέματα με την ασφάλεια και την πιστοποίηση, αλλά και πάλι θα έπρεπε να είναι μέρος ενός μεγαλύτερου σεναρίου υλοποίησης του έργου. Αυτό σαν εισήγηση.

    Επίσης θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για την πρόσκληση.

    Εύχομαι καλή αρχή και κάθε επιτυχία στο έργο αυτό!!

    ReplyDelete
  6. προς anneo: και για μας έτσι θα λένε... "Ηταν να τσιλλισω 2 παιδια με τα ποδήλατα... το ένα ηταν κορίτσι :)"

    ReplyDelete